dilluns, 6 d’agost de 2012

Ya voy por la mitad/ Ja vaig per la meitat


Hola bloguer@s,

Ya llevo tres, sólo me quedan tres más. Parece que no adelanto, debe ser el calor… y que tengo una docena de labores empezadas, claro.  Pero bueno, sin prisa pero sin pausa.

Ja en porto tres, només em queden tres més. Sembla que no avanço, ha de ser la calor... i que tinc una dotzena de labors començades, clar. Però bé, sense pressa però sense pausa.




Hasta ahora iba haciendo los 49 bloques que forman cada cojín y luego los unía. Pero, llegado a este punto, hay telas de las que me queda poca cantidad (ya que no compré la misma cantidad de todas), por lo que he cambiado el sistema. No me gustaría que, si me quedo sin alguna de ellas, al ir a la tienda me digan que se ha acabado. ¡Me da algo!
A partir de ahora, voy a hacer los bloques por colores. He empezado a hacer los que llevan tela de color verde oscuro, que es de la que me queda menos. Y seguiré así hasta el final.

Fins ara anava fent els 49 blocs que formen cada coixí i després els unia. Però, arribat a este punt, hi ha teles de les quals em queda poca quantitat (ja que no vaig comprar la mateixa quantitat de totes), per la qual cosa he canviat el sistema. No m’agradaria que, si em quedo sense alguna d’elles, en anar a la botiga em diguin que s’ha acabat. M’agafa algo!
A partir d’ara, vaig a fer els blocs per colors. He començat a fer els que porten tela de color verd fosc, que és de la qual em queda menys. I així seguiré fins al final.



Un abrazo y hasta pronto.
Una abraçada i fins aviat.




7 comentaris:

MARIA CRISTINA ha dit...

Maravilloso trabajo!!!
...por favor...que no te falte tela!!!
Muy buena semana!!
Abrazos!

Magalis Marisol ha dit...

Hola amiga!!!
Te va a quedar sensacional!
Felicitaciones....
Un fuerte abrazo desde Venezuela!

Silvia ha dit...

Que trabajo tan bonito!! Es espectacular, te está quedando de cine! Besos

Patchwork, Tilda i altres coses... ha dit...

Espero que no te falte tela , porque es para gritar, con lo bonito que te está quedando!!!!!!!

Floreal ha dit...

Menuda labor!!!que bonito!

Anna ha dit...

Un quilt espectacular , realment preciós

Petons , Anna

Laura M. ha dit...

oh! quina colxa més bonica i quin treball tan bonic fas...

Et segueixo !!!

PD: http://lacucabonica.blogspot.com.es/