dijous, 9 d’agost del 2012

Tercer cactus/ Tercer cactus


Hola bloguer@s,


Este es mi tercer y último cactus. Es el modelo Funny; en un principio debería llevar unas espinas pero no me he aclarado a ponerlas. Para que no me quedara soso le he puesto unas flores rojas que creo que le dan una chispa de alegría.
Como ya conté en su día compré el kit completo: patrones, instrucciones y telas. Los kits tienen la ventaja de que en una sola compra lo tienes todo y lo mejor es que tienes las telas que necesitas sin tener que comprar una gran cantidad de cada una. Pero les veo un inconveniente: las explicaciones suelen ser bastante escasas y poco meticulosas. Espero que no se ofenda nadie pero es que ya me ha pasado en varias ocasiones. Si compras un kit o un patrón con instrucciones (que no suele ser barato ni lo uno ni lo otro) esperas que las explicaciones sean un poco más completas… y lo voy a dejar aquí porque no me quiero repetir.

Este és el meu tercer i últim cactus. És el model Funny; en un principi hauria de portar unes espines però no m’he aclarit a posar-les. Perquè no em quedés insuls li he posat unes flors roges que crec que li donen una espurna d’alegria.
Com ja vaig explicar en el seu moment, vaig comprar el kit complet: patrons, instruccions i teles. Els kits tenen l’avantatge que en una sola compra ho tens tot i el millor és que tens les teles que necessites sense haver de comprar una gran quantitat de cadascuna. Però els veig un inconvenient: les explicacions solen ser bastant escasses i poc meticuloses. Espero que no s’ofengui ningú però és que ja m’ha passat en diverses ocasions. Si compres un kit o un patró amb instruccions (que no sol ser barat ni l’un ni l’altre) esperes que les explicacions siguin una mica més completes... i ho vaig a deixar aquí perquè no em vull repetir.




He puesto el cactus en una bicicleta-macetero de mimbre, encima de la vieja máquina de coser que tengo en el pasillo (que aún funciona) junto a un jarrón hecho de lava y un cuadro pintado por mi suegra. Queda un conjunto bastante aparente. Espero que os guste.

He posat el cactus en una bicicleta-maceter de vímet, damunt de la vella màquina de cosir que tinc en el passadís (que encara funciona) junt a un gerro fet de lava i un quadre pintat per la meua sogra. Queda un conjunt prou aparent. Espero que vos agradi.

 
 Un abrazo y hasta pronto.
Una abraçada i fins aviat.




6 comentaris:

Cristina ha dit...

Que divertit aquest cactus Sandra!!! M'agrada molt!!!! Tens raó, hi ha kits que s'entenen bé però la majoria són un pèl escasos... ;)

Silvia ha dit...

Hola Sandra! Eres la reina de los cactus! Te ha quedado monismo, pero he visto por ahí una tilda preciossissima!!! Una mejicana pelirroja guapísima con un vestido impresionante!! Imagino que también es tuya... El conjunto precioso como siempre!! Un beso

Patchwork, Tilda i altres coses... ha dit...

Tienes toda la razon, yo compre otro kit de eso y tube que vermelas y desearmelas con las puas , por lo de las explicaciones y no , no son nada baratos la verdad

Mª del Mar Climent Lluch ha dit...

Sandra m'ha encantat el blog, tinc que reconéixer que no havia entrat fins ara però t'he de dir que ha sigut una bona experiència. Done ganes d'agafar fil i agulla encara que una no tinga ni idea. jeje (eixa sóc jo) Enhorabona pels premis i ànims per a seguir que fas un treball molt bonico! bessets
Ma del Mar

Anna ha dit...

Monisim !!!! , sembla ben bé natural

Petons , Anna

Esperanza✿⊱ ha dit...

Hola Sandra!!! vengo del blog de Belen, gracias por tu comentario sobre mi tapete, eres muy amable.
Yo tambien hice esta Tilda y el cactus, a ti te quedaron preciosos!!!!

Con tu permiso me quedo para seguirte.

Un gran abrazo!!!!!