dijous, 18 de juliol del 2013

¡¡¡Qué viene el circo!!! / Què ve el circ!!!


Hola bloguer@s,

Este fin de semana se celebrará el “1er FESTIVAL DE ARTES CIRCENSES” en Alcossebre. Zancos, malabares, payasos, magos, espectáculo aéreo, teatro,... ¡Qué más se puede pedir para pasar un fin de semana diferente!
También habrá, junto al escenario, un mercado alternativo. ¿Y... sabéis quien estará allí? Pues sí, una servidora. Seremos una veintena de artesanos que iremos para ofrecer nuestros productos.
¡¡ESTÁIS TODAS INVITADAS!!

Aquest cap de setmana es celebrarà el 1er FESTIVAL D'ARTS CIRCENSES” en Alcossebre. Xanques, malabars, pallassos, mags, espectacle aeri, teatre,... Què més es pot demanar per passar un cap de setmana diferent!
També hi haurà, al costat de l'escenari, un mercat alternatiu. I... sabeu qui estarà allí? Doncs sí, una servidora. Serem una vintena d'artesans que anirem per oferir els nostres productes.
ESTEU TOTES CONVIDADES!!

Como podéis ver en el carte,l vendrá el Magic Andreu. ¡Todo un lujo!

Com podeu veure en el cartell, vindrà el Màgic Andreu. Tot un luxe!

Aquí tenéis la programación. / Aquí teniu la programació. 


Los espectáculos serán al aire libre y gratis. No se cobrará entrada pero, al final de cada actuación, se pasará la gorra. La recaudación se invertirá en el festival del próximo año.

Els espectacles seran al aire lliure i gratis. No es cobrarà entrada però, al final de cada actuació, es passarà la gorra. La recaptació s'invertirà en el festival de l'any vinent.

Un abrazo y os espero, pasaré lista, eh?
Una abraçada i us espero, passaré llista, eh?

Sandra


1 comentari:

Maritza ha dit...

Sandra pásatelo genial y ojalá te vaya super bien con las ventas!!! un besote guapa