dijous, 11 de juliol del 2013

Monederos varios/ Moneders variats


Hola bloguer@s,

Aunque la economía no esté muy boyante, los pocos dineros que hay tendremos que guardarlos en algún sitio, ¿no? Mi propuesta: estos monederos tan bonitos. Hay dos tipos: los búhos que ya conocemos del blog de Belén y los monederos-cremallera.

Encara que l'economia no estigui molt pròspera, els pocs diners que hi ha haurem de guardar-los en algun lloc, no? La meua proposta: aquests moneders tan bonics. Hi ha dos tipus: els mussols que ja coneixem del bloc de Belén i els moneders cremallera. 








Espero que estéis pasando un buen verano. Para mí está siendo especial, por lo diferente. Aún estoy dando clases (aunque será el último mes porque ya hace demasiado calor) y no paro de coser para la parada, además de los encargos que tengo. Espero que los mercados, tanto el de artesanía como el sostenible, se consoliden.

Espero que estigueu passant un bon estiu. Per a mi està sent especial, per diferent. Encara estic fent classes (encara que serà l'últim mes perquè ja fa massa calor) i no paro de cosir per a la parada, a més dels encàrrecs que tinc. Espero que els mercats, tan el d'artesania com el sostenible, es consoliden.


Feliz verano a todas y un caluroso abrazo.
Feliç estiu a totes i una calorosa abraçada.


Sandra


6 comentaris:

OlgaQuilt ha dit...

Sansra, son molt molt bonics.

Un petonet.

Olga

Magalis Marisol ha dit...

Hola amiga!!!
Felicitaciones....estan geniales!
Un fuerte abrazo desde Venezuela!

Maite G. ha dit...

Quina monada! M'encanta tot, feia temps que no mirava el teu blog.
Fas coses precioses!
Un petonet

Maite.

ANNA ha dit...

Quina passada els moneders mussols, m'encanten! ;)

Maritza ha dit...

Sandra están preciosos todos los monederos!!! estos búhos son la locura...Con tantas cositas que vas haciendo ya vas teniendo mucho material para tu parada. Un besote mi niña

Susan ha dit...

Me encantan. Te han quedado geniales.
Saluditos y feliz verano para ti también.