diumenge, 9 d’octubre de 2011

Fin de semana en Salardú (y 2)/ Cap de setmana a Salardú (i 2)


Hola bloguer@s,

Hoy quiero enseñaros las compras que hice en la feria de Salardú. Era pequeñita pero muy coqueta y acogedora. Todas las paradas eran iguales, de madera, parecía un pequeño pueblo de montaña, y los banderines de telas de patch le daban un aire muy “budista” (si alguna ha estado en Nepal sabrá de qué hablo).
Teresa Sako tenía una parada, pero como ella tenía que estar en el curso de Reiko Kato se hacían cargo unas alumnas y amigas “granaínas” muy simpáticas.
También pude conocer a las asturianas Lily, Clara y Belén. Son unas chicas muy simpáticas y cariñosas. Además se hicieron amigas de mi sobrinita, esa a la que le hago las camisetas de Hello Kitty, os acordáis?
Fue un fin de semana en el que conocí a muchas personas con las que pude compartir charlas y risas, como con la chica que llevaba el stand “Punts i Draps” (que no sé cómo se llama) y a la que envío un saludo muy cordial. A ella le compramos este libro y unas cintas Tilda.



Avui vull ensenyar-vos les compres que vaig fer a la fira de Salardú. Era menudeta però molt coqueta i acollidora. Totes les parades eren iguals, de fusta, pareixia un petit poble de muntanya, i els banderins de teles de patch li donaven un aire molt “budista” (si alguna ha estat a Nepal sabrà de què parlo).
Teresa Sako tenia una parada, però com ella tenia que estar en el curs de Reiko Kato se’n feien càrrec unes alumnes i amigues “granaínes” molt simpàtiques.
També vaig poder conèixer a les asturianes Lily, Clara i Belén. Son unes xiques molt simpàtiques i afectuoses. A més a més es van fer amigues de la meua nebodeta, eixa a qui li faig les samarretes de Hello Kitty, vos recordeu?
Va ser un cap de setmana en el que vaig conèixer a moltes persones amb les que vaig poder compartir xerrades i somriures, com amb la xica que portava l’estand “Punts i Draps” (que no sé com es diu) i a la que envio una salutació molt cordial. A ella li vam comprar este llibre i unes cintes Tilda.


A quien también conocí fue a Graci (la chica de los cactus), que fue muy comprensiva después del lío que nos armamos, ya que le compré unos cactus que en realidad no eran para mí. Desde aquí le doy las gracias a Graci y le pido disculpas a la persona que fue a buscar los cactus y se encontró con que faltaban la mitad (ya que los tenía yo). De verdad, fue una confusión sin mala intención.



A qui també vaig conèixer és a Graci (la xica dels cactus), que va ser molt comprensiva després de l’embolic que ens van fer, ja que li vaig comprar uns cactus que en realitat no eren per mi. Des d’aquí li dono les gràcies a Graci i li demano disculpes a la persona que va anar a buscar els cactus i es va trobar que en faltaven la meitat (ja que els tenia jo). De veritat, fou una confusió sense mala intenció.




Y en L’Agulla compré este árbol de navidad, que aunque no soy demasiado navideña, me hizo gracia. Ya lo tengo hecho, os lo enseñaré en otra entrada, ¿de acuerdo?

I en L’Agulla vaig comprar este arbre de Nadal, que encara que no sóc massa nadalenca, em va fer gràcia. Ja el tinc fet, vos l’ensenyaré en una altra entrada, d’acord?



  
Gracias por vuestra visita y hasta pronto./ Gràcies per la vostra visita i fins aviat.


4 comentaris:

mypatchworkantahkarana ha dit...

Holaaaaaaaa... ainsssssss que de cositas y veo que te cundió el viaje jajajaaj ...dí que sí ...tú si que sabes .. ahora tienes trabajitos por delante .. dísfrutalos y feliz semana ....besotes

KRIS ha dit...

unas compras geniales, menudo fin de semana!! ¡que envidia!!!

maritza ha dit...

Sandra, qué bueno que pudiste ir a la feria, veo que te lo has pasado fenomenal!! Las compras están preciosas. Es imposible resistirnos ante tanta belleza!! un besote guapa

Ana ha dit...

Hola Sandra, soc Anna Mas de Punts i Draps... moltes gracies per el teu comentari. T'esperem per Lleida!