dissabte, 24 d’agost del 2013

Perritis/ Droperia


Hola bloguer@s,

Tengo una “perritis” que no se puede aguantar. Tengo el blog abandonado, el Facebook abandonado, el patchwork... medio abandonado... eso sí, de coser no he parado en todo el verano. Tengo unas ganas de irme unos días de vacaciones...
Estoy muy centrada en hacer cosas para la parada. Hoy os enseño unos monederos con cara de gato (me encantan) y unos llaveros en forma de casa. Espero que os gusten.

Tinc una “droperia” que no es pot aguantar. Tinc el bloc abandonat, el Facebook abandonat, el patchwork... mig abandonat... això sí, de cosir no he parat en tot l'estiu. Tinc unes ganes d'anar-me uns dies de vacances...
Estic molt centrada en fer coses per a la parada. Avui vos ensenyo uns moneders amb careta de gat (m'encanten) i uns clauers en forma de casa. Espero que vos agraden.






En próximas entradas os enseñaré algunos de los encargos que he entregado este verano.

En properes entrades vos ensenyaré alguns dels encàrrecs que he entregat aquest estiu.


Un abrazo y feliz fin de semana a todas.
Una abraçada i feliç cap de setmana a totes.


Sandra 



3 comentaris:

ANNA ha dit...

Uns gatets molt xules, però les casetes clauer m'encanten. Són genials. Jijij petons

Magalis Marisol ha dit...

Hola amiga!
Están geniales!!!
Felices vacaciones!
Un fuerte abrazo desde Venezuela!

Núria (Els petits retalls) ha dit...

Són moníssims, no hi falta detall!
Tranquil.la que en sembla que en aquesta època és una epidèmia general al no poder estar per tot!
Ptnts