dissabte, 13 d’abril de 2013

From New York


Hola bloguer@s,

Últimamente he estado haciendo cosas pequeñas porque las telas que tenía no daban para más pero, por fin he recibido las telas que había pedido por internet. Después de un mes retenidas en la aduana (os recomiendo que si compráis por internet, intentéis no sobrepasar los 150€) la semana pasada, el cartero llamó a mi puerta. Aquí están, espero que os gusten.

Últimament he estat fent coses menudes perquè les teles que tenia no donaven per més però, per fi he rebut les teles que havia demanat per Internet. Després d'un mes retingudes a la duana (vos recomano que si compreu per Internet, intenteu no sobrepassar els 150€) la setmana passada, el carter va cridar a la porta. Aquí estan, espero que vos agraden.












Y ahora... a trabajar...

I ara... a treballar...


Un abrazo y feliz semana.
Una abraçada i feliç setmana.


Sandra



5 comentaris:

Magalis Marisol ha dit...

Hola amiga!!!
Felicitaciones por tus hermosas telas.....
Feliz fin de semana y un fuerte abrazo desde Venezuela!

maritza ha dit...

Sandra hiciste una compra estupenda!!!! las telas son una belleza. Ya tienes material para comenzar a hacer trabajos divinos...un besote guapa

Kiss ha dit...

Que telas tan bonitas Sandra !!! A mi eso es lo que me da miedo al comprar por Internet las telas por miedo a que no me lleguen y eso que hay unas verdaderas maravillas.
Viendo tus telas tendre que arriesgarme.

Petons

Cristina ha dit...

Uffffff quina preciositat de teles....em sembla que ja sé d'on són... ;) a mi també em va passar una vegada això de l'aduana i vaig haver de pagar recàrrec, a més d'esperar el paquet un munt de dies!!! Des de llavors compro sempre només el màxim per pagar el mínim de ports i prou

Flores Rosas Patchwork ha dit...

Que preciosidad de telas .... sobre todo las de las mariposas, jijiji, me encantan. Besos.