dimecres, 13 de juny del 2012

Fin de curso/ Final de curs


Hola bloguer@s,

Ha llegado el calor, se han acabado las clases, ha llegado el momento de descansar y dedicarnos a nosotras mismas. Es el momento de ir al gimnasio (me apunté el mes pasado; la vida sedentaria me ha premiado con unos kilillos de más), o a yoga, de hacer esas cosillas de casa que hemos ido dejando y dejando, es el tiempo de leer esos libros que tenemos pendientes, de ir a la playa y absorber la energía que desprende el sol,… vamos… de cambiar la rutina del invierno por la de verano.

Ha arribat la calor, s’han acabat les classes, ha arribat el moment de descansar i dedicar-nos a nosaltres mateixes. És el moment d’anar al gimnàs (em vaig apuntar el mes passat; la vida sedentària m’ha premiat amb uns kilets de més), o a ioga, de fer eixes cosetes de casa que hem anat deixant i deixant, és el temps de llegir eixos llibres que tenim pendents, d’anar a la platja i absorbir l’energia que desprèn el sol,... o sigui... de canviar la rutina de l’hivern per la d’estiu.


El sábado voy de cursillo a Premià de Dalt, con las chicas de Nice Work. Serán tres días jugando con los colores, combinando, aprendiendo los efectos que producen los colores cuando los combinas,… Tengo muchísimas ganas de ir.

El dissabte vaig de curset a Premià de Dalt, amb les xiques de Nice Work. Seran tres dies jugant amb els colors, combinant, aprenent els efectes que produeixen els colors quan els combines,... Tinc moltíssimes ganes d’anar-hi.


Esta es una pequeña entrada de declaración de intenciones, nada más. Y para enseñaros el pequeño detalle que he hecho para mis alumnas, como regalo de fin de curso. Sólo es un detallito. Espero que les guste.

Esta és una petita entrada de declaració de intencions, res més. I per a ensenyar-vos el petit detall que he fet per a les meues alumnes, com a regal de final de curs. Només és un detallet. Espero que els agradi.





 
Es una funda para los pañuelos, tipo origami y una bolsita con lavanda para aromatizar el armario o el cajón de la ropa interior. Ésta la saqué del blog de Mercè: “Gidonna”, a la que recomiendo que visitéis porque suele tener ideas muy interesantes. 

És una funda per als mocadors, tipus origami i una bosseta amb espígol per aromatitzar l’armari o el calaix de la roba interior. Aquesta la vaig treure del bloc de Mercè: “Gidonna”, a la qual recomano que visiteu perquè sòl tindre idees molt interessants.


Un abrazo y hasta pronto.
Una abraçada i fins aviat.



11 comentaris:

Silvia ha dit...

Hola Sandra! Espero que disfrutes del tiempo libre... el yoga va fenomenal!! Te lo dice una yoguini!! Los saquitos de olor y los portapañuelos son preciosos!! Como siempre con tu buen gusto. Besos y hasta pronto.

Cristina ha dit...

Segur que els hi encanta Sandra!!! Aquests detallets són una monada...ara a disfrutar del temps lliure!!! Una abraçada!

Magalis Marisol ha dit...

Hola amiga!!!
Que lindos detalles para tus alumnas!!
Suerte y éxito en tus nuevos proyectos!
Un fuerte abrazo desde Venezuela!

Unknown ha dit...

Quin "detallaso"!! Molt maco! Gaudeix molt del temps lliure!!

sara pallares ha dit...

Te deseo un buen descanso, a mi aun me falta un poco para las vacaciones,
Este finde tengo curso en el taller con la profesora MªClaude o sea que tampoco hay playa.-
Pero ya me vengare el proximo finde..
Besets Sara

Maritza ha dit...

Sandra, qué bien que ya casi vas al cursillo!!!, será genial, pásatelo estupendamente bien.....
Muy lindos los detallitos que hiciste para regalar. Me encanta el botón en forma de reloj. Un besote tesoro

Mercè ha dit...

T'han quedat preciosos els detallets, les teues alumnes estaràn encantades.
Moltes gràcies per posar el meu enllaç. Que vagi molt bé el curset ja ens ensenyaràs el que has fet, i disfruta temps lliure.
Petons.

Susana ha dit...

Muy bonitos los detalles!! Te lo pasarás muy bien en el curso con Luisa Marina.Me estuvo explicando un poco lo que pensaba hacer y me pareció muy interesante, ya nos explicarás!!

Anna ha dit...

Quins detalls més macos, els hi encantaran.
Anna

mar ha dit...

Hola, guapa !

Yo también te seguirè..... Un beso

anita ha dit...

Genials, com totes les cosetes q fas, delicades i en molt de gust. Et felicito, no els havia vist.

Una abraçada

Anna