dilluns, 23 d’abril de 2012

Sant Jordi


Hola bloguer@s,


Hoy es Sant Jordi, el día del libro. Esta pequeña entrada es para felicitar a todos los Jordi y para enseñaros los libros que compré ayer.

Aprovechando que hacía una mañana estupenda, fui a la feria que había en el pueblo vecino. Salieron a la calle las librerías, editoriales, entidades culturales, la biblioteca, el ayuntamiento, etc.… y las floristerías.

El libro infantil es para mi sobrina. Es una canción de cuna. Y para mí “El jardín olvidado” de Kate Morton. Había visto en varios blogs que lo recomendabais y decidí comprármelo.

Feliz día de Sant Jordi. Espero que os regalen muchas rosas y muchos libros.

Un abrazo y hasta pronto.



Avui és Sant Jordi, el dia del llibre. Esta petita entrada és per a felicitar a tots els Jordi i per ensenyar-vos els llibres que vaig comprar ahir.

Aprofitant que feia un matí fantàstic, vaig anar a la fira que havia en el poble veí. Van sortir al carrer les llibreries, editorials, entitats culturals, la biblioteca, l’ajuntament, etc…. I les floristeries.

El llibre infantil és per a la meua neboda. És una cançó de bressol. I per a mi “El jardín olvidado” de Kate Morton. Havia vist en alguns blocs que el recomanàveu i vaig decidir comprar-me’l.

Feliç dia de Sant Jordi. Espero que vos regalen moltes roses i molts llibres.

Una abraçada i fins aviat.

4 comentaris:

Laura ha dit...

Feliz dia de Sant Jordi !!!

Un besito !!

Floreal ha dit...

Feliz Sant Jordi también para ti, y feliz lectura!

maritza ha dit...

sandra, espero que hayas tenido un precioso día de San Jordi.....un besote corazón

Carol ha dit...

Hola Sandra!!!

Espero que te guste tanto como a mi el libro del "El jardin Olvidado"

Justo ayer hice una mencion en mi blog (http://retalesybolillos.blogspot.com.es/2012/04/el-jardin-olvidado-kate-morton.html)

Un saludo,
Carol