dimecres, 29 de juny de 2011

Proyectos acabados 1/Projectes acabats 1

¿Os acordáis de estas camisetas talla 18 meses?
Vos recordeu d’estes samarretes talla 18 mesos?


Pues se han transformado. ¿Qué os parecen?
Dons, s’han transformat. Què vos semblen?


Bonitas, verdad? Pues si las vierais puestas os gustarían más. Son para mi sobrinita Ariadna, le encanta la Hello Kitty y Dora la exploradora.
La "peque" siempre se está riendo pero, cuando vio las camisetas se le iluminó la cara de una manera… parecía que no se creía lo que estaba viendo. ¡Le encantaron!.
Como veis falta una. Es la que hice primero y no me pude aguantar. Se la di enseguida y no me acordé de hacerle una foto. Si tengo la ocasión se la haré y os la enseñaré.

Boniques, veritat? Dons, si les veiéreu posades vos agradarien més. Son per a la meua nebodeta Ariadna, li agraden molt la Hello Kitty i Dora l’Exploradora.
La "peque" sempre s’està rient però, quan va veure les camisetes se li va il·luminar la cara d’una manera... pareixia que no es creia el que estava veient. Li van encantar!.
Com veieu falta una. Es la que faig fer primer i no em vaig poder aguantar. Li la vaig donar de seguida i no em vaig recordar de fer-li una foto. Si tinc l’ocasió li la faré i vos la ensenyaré.


Si os fijáis veréis que Dora lleva una pulsera con perlitas amarillas.
Si vos hi fixeu veureu que Dora porta una polsera amb perletes grogues.


Y esta Kitty lleva en la mano una escoba ("coba" según mi sobrina); se la he puesto porque le encanta barrer. Le gusta ayudar a mi madre a barrer las hojas del jardín. 

I esta Kitty porta a la mà una escombra ("coba" segons la meua neboda, perquè esta paraula la coneix en castellà); li la he posat perquè li agrada molt escombrar. Li agrada ajudar a la meua mare a escombrar les fulles del jardí.

Hasta pronto. /Fins aviat.

dilluns, 27 de juny de 2011

Tras la resaca/Després de la ressaca

Hola bloguer@s,

Después de la resaca de visitas de la semana pasada, ya estoy en marcha con el tutorial de la Isla de Man. He recopilado información, refrescado ideas y ahora, sólo me queda elegir unas telitas para hacer un pequeño tapiz  y poder hacer las fotos (ya sabéis, una imagen vale más que mil palabras).

He recibido muchos mensajes de apoyo y agradecimiento. Gracias a todas vosotras por la confianza que habéis depositado en mí. Dadme un poquito de tiempo (es mi primer tutorial y quiero que quede bien clarito para todas) y cuando lo tenga preparado os lo enviaré.

Para recibirlo ya sabéis lo que tenéis que hacer, me enviáis un mensaje por mail o dejáis un comentario en la entrada del día 22 de junio con la etiqueta “La Isla de Man”. Lo de haceros seguidoras lo dejo a vuestra elección.
Un abrazo.


Després de la ressaca de visites de la setmana passada ja estic en marxa amb el tutorial de l’Illa de Man. He recopilat informació, refrescat idees i ara, només em queda triar unes teles per a fer un tapis xicotet i poder fer-li unes fotos (ja sabeu, una imatge val més que mil paraules).

He rebut molts missatges de suport i agraïment. Gràcies a vosaltres per la confiança que heu dipositat en mi. Deixeu-me una miqueta de temps (és el meu primer tutorial i vull que quedi ben claret per a totes) i quan el tingui preparat vos l’enviaré.

Per a rebre’l ja sabeu el que heu de fer, m’envieu un missatge per mail o deixeu un comentari en la entrada del dia 22 de juny amb la etiqueta “L’Illa de Man”. Això de fer-vos seguidores ho deixo a la vostra elecció.
Una abraçada.

dimecres, 22 de juny de 2011

¡Vaya tráfico!/Quin trànsit!

 Hola Bloguer@s,


 
¡¡ESTOY ABRUMADA!!.

Belén, no sabía que tenías este poder de convocatoria. En una tarde, el número de seguidor@s se ha multiplicado por cuatro y las visitas casi llegan a mil. De verdad, no me lo esperaba. Estoy realmente abrumada y asustada. No sé si voy a estar a la altura…

Bueno, vamos por partes. Para empezar:
Belén, muchas gracias por invitar a tus seguidoras a que visiten mi blog. Estoy encantada de recibirlas a todas.
Gracias por los comentarios que me habéis dejado todas; me siento muy bien acogida en este mundo bloguero.
Y, a las nuevas seguidoras: ¡¡Bienvenidas!! Espero que nuestra relación sea larga y agradable para todas y que podamos compartir un montón de cosas.

Respecto al camino de mesa:
Muchas me pedís que haga un tutorial de la Isla de Man. El lunes estuve hablando con Belén sobre el tema (lo hicimos a través de mail porque yo tampoco puedo dejar comentarios en algunos blogs. Ahora ya soy bloguera de pleno derecho, je, je…) y le pedí consejo, porque soy novata en este mundillo y no me gustaría meter la pata.
Llegamos a la conclusión de que lo mejor era no hacer el tutorial ya que ésta es una técnica que Angelines Artero explica en sus cursos monográficos.
Lo único que se me ocurre, para las que estéis súper-intrigadas, es hacer un PDF y enviároslo por mail. Lo iré preparando poco a poco, y las que lo queráis, me lo pedís a mi correo electrónico (está en mi perfil) y cuando lo tenga os lo envío. ¿Qué os parece?

Bueno, chicas, voy a recuperarme de este subidón y nos vemos en la próxima entrada.
Un abrazo.


¡¡ESTIC ACLAPARADA!!

Belén, no sabia que tenies este poder de convocatòria. En una tarda, el nombre de seguidor@s s’ha multiplicat per quatre i les visites quasi arriben a mil. De veritat, no m’ho esperava. Estic realment aclaparada i espantada. No sé si estaré a l’alçada...

Bé, anem per parts. Per començar:
Belén, moltes gràcies per invitar a les teues seguidores a visitar el meu bloc. Estic encantada de rebre-les a totes.
Gràcies pels comentaris que m’heu deixat totes; em sento molt ben acollida en aquest món “bloguero”.
I, a les noves seguidores: Benvingudes!! Espero que la nostra relació sigui llarga i agradable per a totes i que puguem compartir moltes coses.

Respecte al camí de taula:
Moltes em demaneu que faça un tutorial de l’Illa de Man. Dilluns vaig parlar-ne  amb la Belén (ho vam fer a través de mail perquè jo tampoc puc deixar comentaris en alguns blocs. Ara ja sóc bloguera de ple dret, je, je...) i li vaig demanar consell, perquè sóc novençana en aquest món i no m’agradaria ficar la pota.
Vam arribar a la conclusió de que era millor no fer-ho, perquè esta es una tècnica que Angelines Artero explica en els seus cursos monogràfics.
L’únic que se m’acudeix, per les que estigueu súper intrigades, es fer un PDF i enviar-vos-ho per mail. Ho aniré preparant a poc a poc, i qui el vulgui, que m’ho demani per correu electrònic (la meua adreça és al perfil) i quan el tingui vos ho envio. Què vos pareix?

Bé, xiquetes, a veure si em recupero d’aquest “subidón” i ens veiem a la pròxima entrada.
Una abraçada.


diumenge, 19 de juny de 2011

Almazuelas

Hola bloguer@s,

La semana pasada descubrí, gracias a Dori, el blog de Belén. Nos propone hacer un Sampler de almazuelas y nos explica qué son. 
Yo pensaba que “almazuelas” era la palabra española para llamar al “log cabin”, pero Belén dice que las almazuelas tienen relieve y he recordado un curso que hice el año pasado en Sobrarbe (Huesca) durante el 2º Encuentro Patch Pirineos.
Se llama “La Isla de Man” y lo impartió Angelines Artero. Esta técnica se realiza sin utilizar ni cinta métrica ni regla. Para medir y cortar las telas utilizamos nuestra mano. Las medidas son las de nuestro palmo y nuestros dedos. Por lo que los cuadros de cada persona tienen una medida diferente, son cuadros personalizados.
Además, se cosen directamente sobre la trasera, por lo que no hace falta ponerle guata ni acolchar después.
Aquí os dejo unas fotos del camino de mesa que hice, espero que se aprecie bien el efecto.


La setmana passada vaig descobrir, gràcies a Dori, el bloc de Belén.  Ens proposa fer un Sampler amb “almazuelas” i ens explica que son.
Jo pensava que “almazuelas” era la paraula espanyola per dir “log cabin”, però Belén diu que "las almazuelas” tenen relleu i he recordat un curs que vaig fer l’any passat a Sobrarbe (Huesca) durant el 2º Encuentro Patch Pirineos.
Es diu “L’Illa de Man” i el va donar Angelines Artero. Esta tècnica es fa sense utilitzar ni cinta mètrica ni regla. Per mesurar i tallar les teles utilitzem la nostra mà. Les mesures son les del nostre pam i els nostres dits. Per això, els cuadrets de cada persona tenen una mida diferent, son cuadrets personalitzats.
A més a més, es cusen directament sobre la tela de darrere, pel que no fa falta ficar-li buata ni encoixinar després.
Aquí vos deixo unes fotos del camí de taula que faig fer, espero que s’aprecie bé l’efecte.






dilluns, 13 de juny de 2011

Proyectos en marcha/Projectes en marxa

Hola bloguer@s,
¿No os pasa a veces, que tenéis tantas labores  en marcha y tantas en la cabeza que no sabéis  por dónde empezar?  ¿Sí? Bueno... me quedo más tranquila.
Hoy os pongo unas fotos de proyectos que están en marcha y a medida que los vaya acabando iré colgando el resultado.
¡No voy a emprender nada hasta que no acabe todo lo que tengo empezado!

No vos passa a vegades que teniu tantes labors en marxa i tantes al cap que no sabeu per on començar? Sí? Dons... em quedo més tranquil·la.
Avui vos poso unes fotos de projectes que estan en marxa i a mida que els vaja acabant aniré penjant el resultat.
No penso emprendre res fins que no acabe tot el que tinc començat!
Talla 18 meses/Talla 18 mesos

Viajará a Francia/Viatjarà a França

Y estas flores al Mercadona.../I estes flors al Mercadona...


Este finde fue la Feria de las Labores de Verges. Yo no pude ir pero, espero que las que hayáis ido la disfrutarais mucho y sobre todo, espero que colguéis muchas fotos en vuestros blogs.
Este cap de setmana  va ser la Fira de les Labors de Verges. Jo no vaig poder anar però, espero que les que si ho heu fet gaudireu molt i sobre tot, espero que pengeu moltes fotos en els vostres blocs.

divendres, 3 de juny de 2011

Acerico tortuga/Coixinet tortuga

Nunca había pensado en tener animales en casa pero, quién se resiste a una tortuga tan bonita como ésta, eh?
¿Que de dónde ha salido? Pues del blog de Pilar. Pasaros por él y si queréis haceros un acerico como éste, ella os enviará un PDF donde explica muy bien cómo se hace.

Mai havia pensat en tindre animals a casa però, qui es resisteix a una tortuga tan bonica com esta, eh?
Que de on a sortit? Dons del bloc de Pilar. Passeu-vos per ell i si voleu fer-vos un coixinet per a les agulles com aquest, ella us enviarà un PDF on explica molt bé com es fa.